torsdag 15 november 2012

så typiskt.. :)

ahha önskar att det där med sjukt jävla awesome inlägg skulle va sant ;)
men ni som känner mig vet att jag aldrig skulle orka göra de, då jag tycker det är rätt tråkigt att blogga :)
och jag har ingen aning om varför jag inte bara tar bort bloggen !

Menmen till saken. Jag skulle faktiskt ha gjort ett awesomet inlägg men när jag väl fixat klart de å bara skulle spara så dog datan, å så försvann de... O jag hade inte tid å fixa om de. Då jag har haft fult upp. Stallet en stund, hem å duscha, äta och börja sortera ullmax. Å inget stämde med de jävla ullmax. Så imorgon ska mamma försöka skicka tillbaka lite grejjer och även beställa 3 grejjer som jag glömde :))
jag har även hunnit med att beställa lite löshår ;)) får väll se hur det går med de!

nu måste jag krypa ner under täcket å försöka få mig en blund så jag orkar upp imorgon :)))

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar