torsdag 22 november 2012

Resten av fejjan saken !

kommer välja ut några till att skriva om sen :)

Simon Norling 

Du är egentligen rätt okänd för mig, har bara sett dig en gång i verkligheten , annars brukar vi snacka lite på skype då och då. Men du är riktigt rolig och roar mig för de mesta ;))) Snygg, fiin och snäll äru också:)


Jonte Rosborg 

Känner dig lite smått och vi har börjat prata mer dem 2-3 senaste dagarna :) Lärde typ känna dig genom Emil.  Du är snäll, snygg, rolig å jag skulle vilja lära känna dig bättre ! Å du ska fan skicka bild på kik NU !!!

Ronja Larsson

Hmm, vart fan ska jag börja ? vi lärde känna varann när vi var typ 5 å gick hos dagmammorna :)) sen vart vi bästa vänner i slutet av 2:an och har väll vart det i stort sätt sen dess, de va väll bara i 6:an och halva 7:an som vi inte umgicks lika mycke men annars så ;)) Du är den bästa av dem bästa och jag verkligen älskar dig ! Du är grymmast, bästast, sötast, vackrast, snyggast, underbarast, fiinast, knäppast och allt de där man brukar säga ! Du har alltid funnits för mig och jag finns alltid här för dig ! Du är en ängel i alla lägen! och jag tycker alla förtjänar en sån vän som dig ! Dock har du blitt lite kaxig på senaste tiden som t.ex ''jag tycker människor är äckliga speciellt du'' haahha så snäll du är mot mig ;))) tur äre väll att jag inte tar åt mig :D Å vi har väll minst 1000 minnen, till och med när vi går till bussen är ett minne för mig ! Loveu <3

Lovisa Nilsson

Lärde typ känna dig andra terminen i 6:an eller nå när du började på kabbe ! du är så otroligt fiin ! Vi har alltid lika roligt när vi är å även i skolan ;))) även fast vi kanske inte väljer dem smartaste valen varje gång ;D Alla minnen, typ som när du jag och hanna sov efter majbrasan å vi gick ut kl 5 på morgonen och gick runt på stan;) Ångrar verkligen inte att jag lärde känna dig ! Du är en awesome vän som jag älskar ! <3

Emilia Luthman

Vi va bästa vänner när vi var små. Dom första sommarloven på munktorp var vi näst intill varje dag ! Du är en grym kompis som jag faktiskt saknar att umgås med! Vi får ta å va nån dag.
Vi har grymt många minnen från när vi va små. Kommer ihåg att jag älskade att plocka blommor på din tomt :)) Kommer också ihåg när du sa ''vi kan dela på min mormor, så hon är din också''. Så gulligt sagt. Jag saknar dig !

Emil Larsson

Känner dig rätt så bra, genom skolan typ :) Vi har ett par lektion ihop annars brukar vi bara säga hej ibland i korridoren. Lärde typ känna dig över sommarlovet litegrann och sen bättre när skolan börja igen då du började på kabbe :) Brukar även snacka lite på skype, men just nu tycker jag att du ska känna dig blockad ! för de va rätt taskigt att snacka om mig utan att säga om vad ! Aja du är iaf en rätt snäll vän som oftast går att lita på ;)


2 kommentarer:

  1. awwiii gölligöllan! Älskar diig bästavän :* <333
    hah sorry att jag alltid är så seg på mornarna..

    SvaraRadera