tisdag 20 november 2012

Fejjan grejj ;)) skriver 5 nu och resten sen !

Skulle välja ut 10 å skriva om men kanske blir fler :))


Emma Pettersson

lärde känna dig på köpings yran, å de är verkligen ingenting jag ångrar. Vi hade grymt roligt där även fast vi inte hann vara så länge :)) Du är grymt snäll å fin å finns alltid där för mig när jag behöver nån å snacka med ! Länge sen vi träffades nu, tycker vi borde ta tag i de, för jag saknar dig grymt mycke <3

Maniell Kivioja

Oj vet inte riktigt när de var jag träffade dig första gången men de var väll för si så där 3 å sen eller nå. Vi har alltid grymt roligt när vi är, å hittade för det mesta på nå att göra :)) Du är en grymt bra kompis, å är jävligt glad över att jag har dig! Vi måste träffas oftare, inte bara på helgerna. De är ju lixom så långt mellan gångerna då ! Aja på freda ska vi iaf ha grymt roligt! <3

Ida Englund

Lärde typ känna dig när vi va små, genom våra föräldrar :)) Men tyckte du var jätte läskig då x) Aja några minnen har vi väll från the old time. T.ex som när vi plocka sniglar å skit. Haha moget lixom ;)
Vi har även några minne från förra sommarlovet då jag träffa Andy, Mohamed,linus och Hampus första gången å vi va vid Bombardier arena. Vi var ju också på Kolmården i somras tillsammans :))) Som du märker har vi några minnen. Du är en grym vän som man inte vill förlora, du betyder en hel del för mig å jag älskar dig !<3

Alva Berglöw

känner dig inte så jätte bra, brukar bara säga hej å så i korridorerna. Annars verkar du vara en jätte snäll å pratglad tjej, å verkar sprida mycke glädje omkring dig :) Skulle vilja lära känna dig mycke bättre!
Du har enormt fint hår och inte för att prata om ditt utseende. Du är så grymt vacker ! 
Och som sagt jag skulle vilja lära känna dig bättre !

Andy Fisk

Du är Ronjas lilla lover! Nej men du är en grym vän, riktigt snäll å finns alltid där för mig. Som t.ex när Manne inte orkar komma ut ;))) Har oftast riktigt roligt när jag är med dig och om det blir tråkigt så hittar du på nå som roar oss :D Å Just ja din lillasyrra är grymt jävla söt !







2 kommentarer: