onsdag 7 november 2012

Jag älskar dig !

Sötan då, vet inte riktigt hur jag ska kunna tacka dig. Du hjälper mig alltid, vad som än har hänt eller vad som än händer. Du finns alltid där för mig. Som en egen syster. Du är verkligen värd guld!
Enda sen den där dagen någon gång under 2007 då vi blev bästa vänner så har du alltid ställt upp för mig, du har alltid funnits där och stöttat mig. Även i dem svåraste besluten har du funnits och hjälpt mig. Du är den som verkligen känner mig bäst, och vet det mesta om mig. Men ibland känns det som att jag lägger över för mycket på dig. Då jag vet att du har dina egna problem. Och jag vill att du ska veta att jag finns här för dig exakt lika mycket som du funnits för mig alla dom här åren. Jag vill kunna hjälpa dig om du har det svårt och bara behöver en axel att luta dig mot eller en famn att gråta ut i.
De du skrev till mig idag på skype gjorde mig verkligen tårögd och jag visste inte vad jag skulle svara men du hjälpte mig även då. Att så små grejjer får mig att må så bra.
Jag vet helt ärligt inte vad jag skulle göra utan dig. De dagarna jag inte träffar dig, så vill jag bara ligga kvar under täcket och vänta tills dan är över.. Så att jag snart kan få träffa dig igen!'
Jag har jätte svårt att visa känslor, men jag är så oerhört glad över att ha en sån underbar vän som dig!
Jag älskar dig verkligen.

1 kommentar:

  1. ÅÅÅHHHH GUULLIGULLANN DÅÅ :''''''''D Gick inte att hålla tårarna borta, så sjukt underbar du är! Du ska veta att du är det bästa som finns, händer det något ska kan jag verkligen inte hålla mig för att berätta det, tänker alltid "åååh jag måste berätta det för karro!!" Som t ex alla gånger jag bara har velat prata om hur lycklig jag är över att ha träffat andy och alla småsaker med honom, du är den ändå jag har pratat med om sånt! Ibland känns det bara som att jag överbelastar dig med allt jag har och berätta och inte ger dig något utrymme att prata om något! Har 1000000000 saker att berätta mera, men det blir för långt för att skriva här, ända sen jag träffade dig har jag växt och blivit starkare, och det hade jag aldrig klarat utan dig! Utan dig hade jag setat i ett hörn av rummet och skakat fram och tillbaka. Så glad över att du får med mig på saker även fast jag kanske till en början inte vill, som Nightmare! En av de bästa kvällarna i mitt liv! Älskar dig bästaste syster och det får du AALLDRIIG glömma! Jag krigar för ditt bästa och vägrar släppa dig! Vi ska fan hålla ihop ända till slutet! Minns nu att det var typ 3 år sedan vi bara hade ett litet tjafs, annars är vi alltid sams och sånt! :D ÄLSKAR DIIIG KAROLINA M**I* LARSSON (haha vet att du inte gillar när jag säger ditt mellannamn) :**

    SvaraRadera