onsdag 22 juni 2011

skojjsig dag på Gryta :)


Fään va jag älskar denna låt, tycker alla borde lyssna på din :D<3

Idag har man vart med Emma, Sanna, Ida, Maniell, Linus och Mohamed. Vi cykla typ bara runt. Vi cykla 10 meter sen stanna vi å snacka i 1o minuter å sen cykla vi 10 meter å så höll vi typ på, sen stack vi till Ica och sen till A-gungan :) hade grymt kul :) de måste göras om tycker jag :D
nu sitter jag här med Emma å klockan är typ 01:38 och jag kan inte sova :) så kul är de.. Mamma å Anders är i Umeå och lämnar Anders pappa och Rasmus och jag är här så länge ;)
Just jaa idag blev jag tsm med Manne :)<3
älskar dig!<3
har inte så mycke mer å skriva nu, kanske lägger ut nå inlägg imorn :)<3
vi hörs pusspuss :)

1 kommentar:

  1. aww vad gulligt att ni är tsm jag visste inte det!!:DDDD<33333

    SvaraRadera