onsdag 8 juni 2011

källarn.. :D

sitter å snackar med Edvin i telle just nu :)
de är typ fett konstigt att jag kan inte smsa men jag kan prata i telle, lite underligt tycker jag att de är :)
men de gör inge för de är ju bra att jag kan snacka iallafall :D<3

har inte så mycke å skriva om..
ville bara säga att jag har tänkt att jag kanske ska börja med sån här dag grejjemojj att man skriver om olika saker varge dag t.ex favvomusik, en barndomsvänn, första kärleken m.m. Men vet inte vilka saker jag ska skriva om, men om ni kommer på nå som ni vill så tycker jag att ni kan ta å kommentera de :) så kanske jag har med de :)

just jaa jag glömde å säga att jag sover i källarn inatt :) de är jätte mysigt, längtar tills jag flyttar ner hit istället för mitt tråkiga rum på över våningen xD här nere ska de mesta vara svart tyckerr jag, och kanske lite vitt och rött om jag känner för de :)
men orkar inte skriva mer nu, de blir å lana fb och dayviewa istället :)
men kanske slänger in ett inlägg imorn innan jag drar till skolan :)
ses nån annan gång , hejjrååh pusspuss<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar