torsdag 9 juni 2011

kallt xD

just nu sitter jag här nere i min lilla källare :) de är typ lagom varmt nu men natten som var va de så in i helvetes kallt jag vakna typ 7 gånger utav att jag frös.. inte kul. Men får väll ta med några filtar och så ner till inatt så jag inte fryser dåe med :)
ska typ snart dra till Ronja å prova en bikini, min har blivit för liten :(
Idag i skolan vet ingen vad vi ska göra, först skulle vi ha åkt till krilla å badat men nu är de några som har slängt i de nya konstgräset i poolen.. fan vad arg jag blir.. så nu vet vi bara att vi ska ha med oss fika och badkläder. Och sen får vi väll se vad vi ska hitta på :) jag vill iallafall soola , så jag slipper va så jävla röd xD
men ska dra nu vi hörs när jag kommer hem kanske :)<33

btw: skolavslutning imorn :D längtar som fään!
hejjrååh pusspuss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar