fredag 17 juni 2011

katastrof..

helgen och veckan började bra men slutade i katastrof, igår ville jag inte hem å då börja jag bråka med morsan. Jag orkar med den här ksiten mer, vill flutta till pappa och ta en paus från allt ett tag.. och så orkar jag inte med å träfa längre å då får jag skit för de också. och så fick morsan damp på mig för att jag va hes, hon baah du tror de är coolt å va hes, de va cool när man va 5 år inte nu..
asså hon gör mig ledsen varje gång vi pratar.. igår va jag på hyfsat bra humör och sen ringde hon och då brast allt , jag fick tillbaka alla tankar om att begå själv mord och skit. å sen om nån frågar hur de är så säger jag bara att allt är bra, fast jag mår skit varför är de så ? varför har jag så svårt för att prata med folk för. ååh allt är bara så jävla jobbigt. Tur att man bara lever en gång.

pusshej..

1 kommentar:

  1. Finns alltid!!!<3333333333333333333333333333333333

    SvaraRadera