söndag 1 maj 2011

skojjsigh helg!

har inte kunat blogga  helgen har vart hos pappa :(

helgen har vart super bra, har vart mycke me Emma(syrran), Sanna, Ida och Chris. och så har jag ju förstås vart med Saga :)
skulle ju träffa Matte i helgen men de sket sig som vanligt -.-
jag orkar fan inte de här längre vi träffas fan aldrig! de är så tråkigt, å jag saknar honom så in i helvete mycke :(
igår va man vid brasan. De va väll okej :) va med Sanna, Ida, Emma W & Emma SS :D
tack för dagen cheyeer ;)

vill börja åka till pappa oftare så jag kan umgås mer med dom på gryta.. men mamma är ju dum ih uve och baah nej du kommer bli för trött för de och skit, men de kan väll för fan inte hon veta?
de är väll iallfall jag som betsämmer vart jag vill bo?

kan inte skriva mer nu morsan kommer-.-
men vi hörs kanske imorn
pusspuss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar