måndag 23 maj 2011

Ronja tyckte .. :)

Ronja tyckte att jag skulle blogga igår. Men glömde bort de å så stängde jag av datan och orkar inte starta om den :) så bloggar nu istället :D
men vet inte vad jag ska blogga om för att ni inte ska dö av uttråkan :/
ni får fan komma med förslag på vad jag ska blogga om !
annars skiter jag i bloggen ..
men vet inte vad jag ska skriva egentligen..

idag skulle va ha temadag å cykla till Norsa men dom som ska va me i talangjakten ska inte följa med. De ska vara på skolan å träna på de som de ska göra :) och eftersom jag ska spela bas till love story så behöver inte jag heller förlja med till Norsa.. de är lika bara de för eftersom vi ska cykla så är vi tvungna å ha cykelhjälm annars måste vi gå dit -.- sega lärare jag vet!
men måste fixa till mig nu, har precis kommit ur duschen :)
men vi kanske hörs senare om jag orkar starta datan:
hejjrååh pusspuss :*<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar