onsdag 4 maj 2011

jag saknar..

Mitt liv börjar bli konstigt..
jag orkar inte mer.
du vad den som jag levede för..
men nu är du borta..
och jag orkar inte med de..
jag vet inte vad jag ska göra utan dig..
du va den som betyde mest..
men jag vet inte längre om de är så..
jag vill att de ska vara så..
du sa att du inte tror mig..
men jag sa att jag tror på dig..
men du svara bara att du inte tror att jag tror på dig..
men jag sa att jag har ändrat mig..
men du säger att jag inte har de.
asså jag orkar inte ..
fattar du inte de..
du gör mig ledsen
varje dag..
hela tiden..
kan du inte bara förstå..
att jag tror på dig..
att jag har ändrat mig..
du vill aldrig mer träffa mig..
du vill att jag ska ta bort ditt nummer..
och att jag ska glömma dig..
men nej..
de kommer jag aldrig att göra..
kan du inte bara inse de..
snälla för min skull..
men du skulle ju aldrig göra nå för min skull..
du vill inte ha nå med mig att göra..
men jag älskar ju dig..
du va min lilla prins..
och jag va din lilla prinsessa..
men nu är de inte så längre..
och de saknar jag..
jag saknar de vi hade..
alla långa gulliga sms..
alla långa underbara telefonsamtal..
exakt allt saknar jag..
men nu är de över..
allt är slut..
game over <//3

3 kommentarer:

  1. man ska aldrig säga aldrig.
    de är inte "game over",
    spelet fortsätter nu och föralltid!
    det finns alltid bättre,
    de kan vara svårt att tro
    men de e faktist så.
    allt går att fixa,
    allt är på en svårighetsgrad.
    de här med "han" är på en mellan grad,
    han kontaktar ju dejj ibland på kvällarna?
    fortsätt, ring eller sms:a,
    vill man så kan man!

    så säg aldrig aldrig
    det är ett hemskt ord... Aldrig



    försöker lyfta dejj upp ur de svåra, flyga iväg mejj till det goda... men ja kommer aldrig att klara det om inte du vill hjälpa till? Va säjjeru? ska vi klara det hära eller bara låta det vara så du kan gå runt å va ledsen?

    SvaraRadera
  2. sv; man kan klara allt, bara man vill å kämpar! <333

    SvaraRadera
  3. de kommer nt att hända så var inte orolig eller så, de fixar vi! :)<33333

    SvaraRadera