fredag 6 maj 2011

har saknat henne ..

Kunde inte blogga i går :(
men kan berätta lite kortfattat om gårdagen nu :)

Först skola, de va tråkigt som vanligt.
sen vart de å va me Emme och Hanna, vi va ner på stan en stund å träffa Sebbe å Adde, sen drog vi alla till tågstation å va där en stund.. sen vart jag å Emme lite små tjuriga på Hanna.. men orkar ite skriva om dä..
sen trog vi till kabbehallens baksida , och då stack Sebbe å Adde hem :)
satt där en stund å så ringde jag Tova :D snackade me henne en stund å sen skulle jag å Emme hem till Emme men hon ville inte att Hanna skulle mä så då ville jag inte dissa hanna så va kvar med henne ute istället :D
de blev först att hämat mina saker hos Emme sen hem till Hanna å hämta pengar sen stack vi till Bronto å käka pizza :)
sen skulle jag träffa Tova men hon skulle typ inte hinna komma ut :/ så då skulle vi gå hem till henne istället :) för jag ville ha ett glas vatten :) men Hanna kom typ inte ihåg vart hon bodde så vi letade typ i 20 minuter xD och sen frågade vi några barn som va ute och lekte om dom visste vart hon bodde och de visste dom :)
sen när vi gick förbi Tovas hus så vågade vi inte kolla in och sen när Hanna gjorde de så kolla Tova ut och jag fick panik å sprang och efter mig kom hanna xD
sen samlade jag mod till mig att gå och knacka på och så gjorde jag de, och då fick jag ett glas vatten :D och så fick jag mitt armband osm jag hade tappat på Verona, som Tova hade hämtat åt mig, bara för hon är så snäll :D
å så fick jag se lite hur de såg ut hos henne, men han typ bara vara där i 10 minuter sen vart Hanna å jag tvungna att dra till bussen :/ men fick iallafall träffa Tova en stund :) de va fett skönt, har såkant henne så grymt mycke :/ menmen nu orkar jag inte skriva mer om gårdagen :D

ahah de vart typ lite längre än vad jag trodde men sak samma då vet ni ju lite mer om vad som hände :)
men nu måste jag fortsätta städa, bläähää :(
men vi hörs kanske senare :D<333pusspuss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar