onsdag 18 juli 2012

tidsfördriv...

KÄRLEK, SKOLA, FAMILJ, VÄNNER, FJORTIS, DÅLIGA TIDER

KÄRLEK:

Är du kär just nu? - aop
Har du någon kille just nu? - ja
Har du dumpat någon? - ja
Har någon dumpat dej? - ja
Har du sagt att du gillat någon för skojs skull? - tror tyvärr de..
Vem kysste du senast? - Älskling !
Vem kramade du senast? - Edvin tror jag !
Är det okej att din kille hånglar med en annan tjej? - nej?


SKOLA:

Är du duktig i skolan? jorå!
Har du bra betyg? - tror de
Har du fått göra om ett prov någongång? - nej
Har du fått ett bra resultat på ett prov? - ah
Sköter du dej i skolan - jodå det tycker jag väll
Har du tuggat tuggummi under skoltid? - men ja?
Haft mobilen på lektionstid? - ja?
Fått skäll av en lärare för att ha snackat i telefon? - nja



FAMILJ:

Hur många är ni i din familj? Mamma: 5 snart 6, Pappa: 7. Då räkna jag mig å brorsan på både mamma å pappa.
Du bor tillsammans med dina biologiska föräldrar? - typ
Trivs du hemma? knappast
Har rymt hemifrån för att du inte orkat med familjen? - rymt å rymt..
Har du slått/ slagit din mamma? - nej
Har fått en rejäl utskällning på sistonde? - beror på vad som menas med utskällning
Har kallat någon i din familj för diva? ja
Du älskar din familj oavsett vad som händer? - ja.


VÄNNER:

Du har vänner? - ja
Du brukar vara med? - Ronja, Lollo å älskling
Vem/vilka var du med sist? - Lollo
Älskar du dina vänner hur dom än ser ut? de klart?
Är det okej att ha kill-kompisar? -tycker jag !
Har du pussat någon av dina kompisar? - ja
Skulle du kunna döda någon av dina kompisar? - nej?
Har du blivit av med någon vän på sista tiden? - ah, men jag klarar mig ändå :) lixom ingen som va så viktig.

FJORTIS:

Du sminkar dej varje dag? - oftast, fast på sommarlovet orkar jag knappt
Putar med läpparna på kort? - nja oftast inte
Tar kort på dina bröst? - nej?
Använder foundation på läpparna? - nej
Super dig packad varje helg? - nej
Du har kysst en tjej? - nja
Du plattar håret och har en typ av fjortisfrisyr? - plattar håret ja, men ingen fjortisfrisyr
Ditt hår e knallblont? - naj


DÅLIGA TIDER:

Vart på dåligt humör den senaste tiden? - ja
När grät du senast? - lördags typ
Du har gråtit över en kille du inte kunnat få? - ja
Du har slagit ner någon? - neje?
Du har skadat någon med flit? - typ x)
Har du någon gång viljat döda någon? - nej
Vem bråkade du senast med? - Rasmus typ


ÖVRIGT:

Motto - va dig själv, alla andra finns redan
Film - venne
Serie - sons of anarchy
Musikgenre? - allt
Lyssnade senast på? - kommer inte ihåg
Var det här kul? - nja inte så värst, inga såna här är väll roliga ? 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar