söndag 1 juli 2012

Mer om gårdagen !

Vi fick bryta oss in i stallet, sen fick vi inte upp stora dörren så fick gå ute vägen in i ridhuset.
annars gick väll det mesta bra där.
Körde igen Spargo i båda varven i alla gångarter. Han va super duktig, lyssnade på alla hjälper å så.
Sen när vi skulle packa hönätet som satt fast i boxen va jag tvungen att klättra upp på gallret för att få ner de..

I Västerås vare rätt hektiskt, mycket folk å trång överallt !
Men rätt roligt vare ändå. Träffade minst 20 stycken jag känner. Å så träffade jag min kusin för första gången :)
Lyssnade på Miss Li å Magnus Uggla som sagt. När Uggla uppträdde fick jag värsta huvudvärken å orkade knappt stå. Så jag, edvin, elvis å deras pappa gick därifrån å satte oss i bilen å vänta :)




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar