måndag 9 juli 2012

förmodligen glömt att säga !

hade glömt bort att jag skulle till pappa idag. Så när jag vakna imorse och brorsan sa det fick jag typ panik. 
Jag va ju tvungen att städa, tvätta och åka till stallet. Så det vart jätte stressigt.

Sen när jag skulle packa glömde jag bort allt. Så fick bara med mig shorts. Inga lång byxor alls :(
Så tänk om det kommer bli regn eller jätte kallt när vi är där..

Just jaa, jag kanske inte har sagt det men vi ska åka till Kolmården imorgon till på fredag våran familj och en till familj :)


Mer om SM:

Vi va rätt spända när vi började träna på fredagen, efter vad som hände på NM. Men Spargo gick ju som en klocka så det var inga problem alls.
På lördagen gick vi upp kl 6. käkade frukost å sen begav vi oss mot stallet. Vi fixade bl.a frisyrer, utrustningen å Carro red en sväng.
Sen va det dax för oss att börja värma. 
Grunden gick super å vi fick finfiina poäng.
på küren satte vi allt å behöll lugnet hela tiden.
På söndagen körde man bara kür å då fick vi än en gång finfiina poäng !

och vi slutade med en poäng på 6,1
Vårat egna poäng rekord :D


Dem vi bodde oss hade en hel hög med djur å alla va lika söta. Dem hade höns, hästar, katter, kaniner och en liten hundvald och så hade dem 3 kattungar och 3 ninisungar ! Dem var super duper söta. Ville ta med dem alla hem !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar