fredag 8 juni 2012

SOMMARLOV!

Ah shit vad skönt, äntligen är det sommarlov. Men än har man inte ledigt ;) ska strax åka iväg till strömsholm för att inviga voltige NM 2012 :D kommer bli hur roligt som helst !

Förutom att jag är lite skadad nu igen och lyckades både bli avkastad och sprakad av Ronjas lilla Amadeus igår!
Inget mer alvarligt hände, men ambulansen kom ändå. Klämde och kände lite på mitt ben (låren, där jag blev sparkad) annars mår jag super. just ja har lite ont i högra fuck you fingret också ;)
Kommer få, eller håller på att få värsta blåmärket på låret ! fiinfiint nu till sommaren!

Nu måste jag springa och fixa iordningen mig för kvällen, men kommer säker blogga mer ikväll och så får vi se om jag kan lägga in bilderna från datan som inte verkar funka...

Men ni ska iallafall få en massa bilder sen när jag fixat det !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar