tisdag 12 juni 2012

Fuck rubriker !

Igår kände jag mig inte på humör för att blogga ! för då hade de bara vart deppiga inlägg å det är ju inte roligt att läsa ;))


Nu framöver i 3 veckor kommer jag ha rätt fullt upp med träningar och sånt efter som att vi beger oss till Sala den 6/7 för att starta SM :D
Så då måste vi ju träna, träna och träna lite till för att vara i super form !
 Men ska iallafall försöka blogga !

På freda ska jag försöka hinna till skolan en stund och byta mig kära Ipad till en data istället !

Som det är nu så har jag inga bilder att använda, å gimp fuckar så kan inte fixa snygga texter och så har jag dessutom inget att skriva om !

NI FÅR KOMMA MED FÖRSLAG !

nu ska jag förska baka lite paj om jag orkar !

HAHAAHAH mina ögon är helt snea och ojämna x)
jag är dessutom helt ny vaken på bilden !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar