fredag 15 juni 2012

Äntligen min efterlängtade låne data !

nu har jag äntligen vart å bytt mot en data :)
det tog lite lång tid på skolan pga att Magnus inte svara i sen telefon !

Vid halv 2 har jag tänkt att dra ut en stund innan träningen !


Va på Emmas skolavslutning tidigare idag å shit va kul det var att träffa några gamla kompisar !
Vill flytta tbx till gryta, bästa platsen jag bott på fan.

Försöker ladda ner gimp men det går inte som det ska :(
men när det är fixat så ska jag skärpa till mig med att fixa bilder !



4 kommentarer:

  1. jag letade efter dig när det var slut, men jag hittade dig inte :(<3
    vi måste träffas någon mer gång karro <3<3

    SvaraRadera
    Svar
    1. okej, jag kollade efter dig också men trodde du hade dragit :(<3
      jaa det måste vi, kan komma till dig på lovet ! <3<3

      Radera