lördag 3 mars 2012

Självkänsla !

Det finns jätte många killar och tjejer ute i världen som har dåligt självkänsla. Tack vare nån idiot som kanske har sagt att han/hon är tjock eller ful t.ex. Men herregud om man kanske är lite ''mullig'' så va nöjda med de. För det är så ni ser ut och det är kanske därför era vänner gillar er. Självklart ska man vara snäll också. Om ni ska fortsätta klaga på hur ni ser ut så kommer ingen orka lyssna och då kommer dom igga er. Så kom ihåg om ni inte hade vart som ni är så hade det inte funnits någon ''er''.
''Alla är bra på sitt sätt '' som jag brukar säga ;) även fast jag kanske ''hata'' person. Men det spelar ju ingen roll precis. För jag kanske hatar den för att den har gjort något mot nån, eller för att den kanske beter sig bitchigt mot mig. Men den är ändå ''bra på sitt sätt''. Så kom ihåg det när någon säger något taskigt till er, ta inte illa upp, gör om det till något bra istället å tänk att den personen bara är avundsjuk.
Ett tips är att ni ställer er framför spegeln och tittar på er. Och så säger ni ''jag är bra precis som jag är''. Jag kan lova till nästan 100% att det kommer hjälpa efter några gånger.
För man ska FAN vara nöjd med sig själv!

Och kom ihåg det är aldrig försent att öva upp sin självkänsla !

ciaoo !

En enkel lätt liten bild !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar