söndag 11 mars 2012

massa pengar :D

Vad äre egentligen som gör så att man får en känd blogg?
Intressanta inlägg, massa bilder, skämma ut sig, många tävlingar eller att personen i säga är fiin?

Det är väldigt intressant att veta faktiskt ;)) För då vet man ju vad man ska göra för att få fler läsare o.s.v :)
Men nog om det nu !

Det gick väll helt okej att sälja idag, sålde för 1842 :- och då sålde jag bara till 5 st :D
Så lite fick jag ihop. Ska kanske ta grönt kort på stora Ekeby :) eller det kanske bara heter Ekeby. Vad vet jag, där iallafall :) 

Imorgon är det skola igen, men det gör inget för snart är det påsklov! :D och då ska jag ha massa ståhej, för jag ska inte ha ett till tråkigt lov :)) och desutom är det bara roligt att lära sig nya saker ! Så skolan är faktiskt rolig, även fast den tar upp mer är halva sin fritid ;)

Ciaoo! 

Skolan  är faktiskt helt okej ;D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar