måndag 25 april 2011

Videoblogg nästa?

Har tänkt göra om den här bloggen till en video blogg istället men vet inte om de kommer gå, för jag kan inte ladda över videofilmerna till datan -.- lite cp..
Men annars blire väl att försöka uppdatera här lite oftare, även fast de typ bara är 3 st som vet om min blogg. Men om jag gör om den till en videoblogg så kanske jag kommer länka den lite här och där.
föresten jag gjorde världens bästa video idag när jag borsta tänderna, kanske lite ointressant men de va grymt kul.
Just ja jag har köpt en ny kamera av morbror för bara 400 kr, de är en canon digital IXUS 100 is :) med 12,1 megapixel kamera :D den är typ hyfsat bättre än min förra kamera ;)
men skt i de nu, orkar inte skriva mer, klockan är ju 01:39 och jag börjar fundera på att hoppa ner i sängen :)
Om de överhuvetaget är nån som läser de här så skulle du ju kunna komentera lite :P
typ om ni vill att jag ska fortsätta med att bogga vanligt elr om ni vill att jag ska övergå i att videoblogga om jjag nu får in filmerna på datan..
men ska hoppa ner i säng nu, skriver mer imorn när jag vaknar. PussPuss :)

Lägger ut några bilder som jag har tagit med den nya kameran :D












Inga kommentarer:

Skicka en kommentar