måndag 25 april 2011

Asså orka -.-''

Morsan vägrar rätt huset sen när jag är klar, så kommer inte kunna rätt skriva de...
och Lars kommer dampa på mig imorn efterssom jag inte kommer bli klar -.-
Helt seriöst vill jag flytta härifrån, orkar inte med mer bråk, får lixom skäll hela tiden.
Jag fattar inte hur hon orkar hålla på mot mig hela tiden. Hon säger att hon ALLTID hjälpte till hemma när hon va lite och så, och att jag måste flytta till pappa om jag inte börjar hjälpa till med saker och ting...
ååh asså orkar inte!


Btw har bara ett kapitel kvar att skriva i huset och sen har jag typ 9 bilder å rita :/
men måste skynda med de nu så jag hinner gå ut en stund sen och rensa tankarna lite..
och så gnäller morsan på att jag skriver slarvigt och stort, hon baah: du borde skriva mindre du får ju bara plats med 4 ord på varje rad, när jag skriver så får jag minst plats med 7 ord på varje rad.
jag baah: och jag bryr mig inte de är ändå bara jag som ska läsa de, och du behöver väll ite knälla på allthela fucking tin?
hon baah: sluta va så jävla kaxig annars åker du in på rummet xD
jag blir så full av skratt när hon säger så, för då struntar jag i henne och går ut istället :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar