tisdag 26 april 2011

Har inte haft internet på hela dan typ, så har inte kunna bloggat -.-
men iallfall imorn blire å va me Emme efter skolan och sen typ hem å fortsätta med huset som fortfarnde inte är klart .. men nu har jag iallafall bara 7 och en halv bild kvar att göra, sen är jag helt klar, yeeyh jag känner mig lite bättre än alla andra ;)

Segt ätt skolan börja idag, men de va ändå kul att träffa allt folk :) dom lysser verkligen upp min dag. Tack alla underbara människor :D
Slutade 20 över 1 istället för 20 över 2 idag för att lärarna skulle ha studiedag från kl 2 :) efter de kom mamma åh hämta mig så åkte vi till djuraffärn och köpte några saker till Stampis , sen åkte vi till BigInn och Willys å handla lite :)
hitta ett par as söta uggs i storlek 17. har bara bild på mobil tyvär, och de går inte att ladda över bilderna -.-

Snart blire å hoppa ner i sängen och chilla en srund (y'
pusspuss ;*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar