tisdag 14 februari 2012

lite häst fix :)

Hade ju som sagt vinterdag idag. Så jag och Ronja va först ut till Kerstin en stund och borsta hästarna och tog en promenad med Daisy. Sen drog vi till Maria, och så hade Ronja Amadeus lös en stund i ridhuset. Sen fick jag prova att sitta upp på honom barbacka. Medans Ronja höll honom i en longerings lina och jag höll i ett grimskaft. De gick väll helt okej, men tror att jag kommer få träningsvärk i låren imorgon ! Och i min högerarm från promenaden med Daisy!

Nu ska jag väll försöka komma in i duschen och sen bara mysa resten av kvällen, skulle egentligen ha träffat Edvin men har ingen skjuts och så tycker jag att klockan blir för mycke!
Får väll tare imorgon istället!

Hoppas alla har en fortsatt trevlig alla  dag! 


Ciaoo!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar