tisdag 21 februari 2012

Lite bättre självförtroende !

Jag vet att man ska va nöjd med sig själv å så vidare !
Men de går bara inte, jag hatar min kropp och jag hatar mitt beteende !
Jag hatar i stort sätt allt med mig !
I skolan är jag nästan aldrig mig själv :/

Jag vet att jag dom senaste dagarna har tjatat om att alla är fina på sitt sätt.. och det är rätt!

Men jag vill ändå förändra allt på mig ! Mina höfter, min mage, mina ben, mina fötter och mitt hår !
Nästan i stort sätt allt !

ni behöver inte säga till mig att jag är fin, snygg o.s.v för de stämmer ju ändå inte !
och eftersom de inte stämmer så ljuger ni för mig och de är inte bra!

Men de jag egentligen ville ha sagt med de här var att alla är fina på sitt sätt! Även om man hatar sig själv så gör inte alla andra de. De finns säkert någon där ute som skulle offra sin högra hand för att få ditt utseende. Så kom igen. Sluta deppa över hur ni ser ut och gå i stället raka i ryggen och var nöjda över erat utseende.
då kommer ni märka hur lätt de är och att man dessutom mår bättre utav de !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar