onsdag 18 januari 2012

Mycke om filmer ;)

Eftersom jag inte kommer på nå nytt blogg namn så kanske jag har samma som här :)
Jag förstår inte att de ska va så svårt att komma på :/


Men jag ska iallafall göra en ny blogg på devote för det är så mycket bättre än här !
där kan man t.ex göra tidsinställda inlägg och en massa andra saker :D

men nu är de så att jag måste stänga ner internet :/
så de blir att kolla på film en tag och sen dejta kudden skulle jag tro ;)

Föresten Ronja kommentera idag att jag verkar tycka om att kolla på film eftersom att jag nästan alltid skriver att jag gör de ;)
men de är faktiskt rätt ! jag älskar att kolla på filmer speciellt såna som antingen handlar om boxning/brottning eller om bilar (såna som tävlar å så) eller om dans och sånt. De är fett nice filmer. De är därför jag kollade mycke på ''fast and furious'' och ''never back dawn'' och nu ska jag kolla på ''step up 2''.

ojj de blev lite långt inlägg ;) menmen ska kolla på filmen nu !
ciaoo!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar