fredag 6 januari 2012

Behövde pausa filmen att tag..

Finns de någon av de motsatta könet du gillar mer än vän? - ja. jag gillar inte, jag älskar
Äger du ett par rosa string? – nej, inte vad jag vet
Favorit godis? – ingen aning, äter inte godis i år
Är du kär? – JA
Snyggaste personen? – Tova Pettersson
Vilken årstid tycker du bäst om? - sommaren tror jag
Framför eller bakom kameran? - bakom, ser ju inte klok ut
Tycker du om kanelbullar? – nej, kanel är äckligt
Har du någon pojkvän/flickvän just nu? - ja, världens bästa
När fyller du år? - 29 mars
Spelar du något dataspel? - nja, det beror på vad som räknas
Hur gammal är du? – 13, snart 14
Favoritfärg? - svart, rött & grått 
Vilken färg har du på dina strumpor just nu? – har inga på mig
Vad sa du senast? – hejdå, tror jag
Favoritmat? - sallad tror jag annars kyckling
Vilken bok håller du på med att läsa just nu? – ingen
Hur mycket shoppar du för varje månad? - ingen aning, för det är oftast mamma som betalar :)
Har du en egen digitalkamera? - Ja
Vad ser du utanför ditt fönster? – en tomt
Vem ringde dig senast? - på skype vare edvin och på mobilen var det nån Eva lindblom
Vad står det i ditt 48:onde sms? - Ett brev från ziperall international AB är nu inlämnat till Posten och på väg till dig. MVH Posten. Posten i mobilen på http://mobil.posten.se :D
Och vem är det ifrån? – Posten tror jag ;)
Har du körkort? – nej
Vad åt du senast? – min medicin 
Gillar du skolan? - inte att ha lektioner men att träffa kompisar
Vilken var den senaste låten du lyssnade på? – Ansiktet X, tror jag
Har du något smycke du absolut inte vill tappa bort? - Ja, halsbandet från älskling
Gillar du att bada? – nej föredrar att sola
Vad ska du göra idag? – kolla film och sova
Vem ringde du senast? - Älskling
Vem saknar du mest? – Ronja, Elvira och Edvin ;(
Vad vill du helst slippa? – all smärta, som efterlämnades när Elvira flytta.
Pratar du fortfarande med personen du kysste senast? – Ja <3
Var är dina syskon just nu? - Jennifer är förmodligen i Kolsva eftersom hon bor där, Saga och Emma är hos pappa och Rasmus är på sitt rum och Teo ligger på övervåningen och sover
Vilken tid gick du upp imorse? - 12.13
Vad gjorde du kl 2 inatt? - Stängde av datan.
Vad är det första du gör på morgonen? – ligger och drar mig i sängen och sen tar min medicin.
Vad ska du göra efter det här? – Kolla klart på ''Jag saknar dig''

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar