lördag 6 augusti 2011

mammsen om en stund :)

haha vakna för si så där en halv timme sen :)
gick å käka frulle och så sa Sabina att Saga har löss -.-
fuck, hoppas inte att jag har de !
men nu ska jag fortsätta packa för om typ 10 minuter ska jag till mamma :)
och där måste jag också hålla på å packa :(
och föresten när jag är i Umeå så kommer jag inte kunne blogga :/ för de finns vanär rken internet elr tv där vi ska bo :( blää för de!

Jag ville bara säga att Nicole är grymt söt och typ en av dom snällaste personerna jag känner (men bara över data). eftersom vi inte har träffats :/
men jag såg henne på Bauhaus igår :D hon va typ där med sin brorsa och mamma :)
när jag såg henne så tänkte jag: men vaa ofta de där är Nicole, fett cooolt :D.

men ska packa nå så byebye !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar