torsdag 4 augusti 2011

Jag ÄLSKAR Dig Elvira !

Jag orkar fan inte med å sakna dig mer! Jag vill bara glömma allt som har med dig å göra..
de skulle va de skönaste för mig. För jag vet att du ändå inte saknar mig.
Du har säkert glömt mig, men jag kommer fan aldrig att glömma dig!
du är och kommer alltid va den som jag älskar mest.
du har störst plats i mitt hjärta och jag vill alltid att de ska va så.
Jag såg dig första gången nån gång år 2008..
då du stog i hagen och såg allmänt söt ut :'')
sen på vintern 2009 red jag dig första gången.
och redan då visste jag att de va nå speciellt med dig.
Även fast jag valde Fleur före dig så visste jag att de till slut skulle bli du och jag!
så jag red dig i ungefär ett år tills dagen kom då du skulle säljas..
jag va helt förstörd. För jag trodde aldrig att de skulle hända.
Jag trodde du skulle stå i Åsby tills din sista dag kom.
men så va de inte, hon hade bestämt sig.
Dom flesta hästarna skulle bort. Och du och din bror Aslan vart dom första
som fick åka ifrån oss och lämna många underbara och fina minnen kvar.
så va dagen kommen. Den fjärte oktober tvåtusennio va dagen då du åkte.
Du fick komma till en supersnäll tjej i E-tuna.
som tog hand om dig och gav dig den kärlek du behövde.
där stog du i nästan ett år för att sen flytta vidare,
till en fin familj i Katrineholm som du nu står hos :)
jag hoppas och tror att du har de underbart min lilla ängel.
För de ända jag vill just nu är att få träffa dig.
att få hålla om dig och känna din varma päls,
att få känna den kärlek du gav mig,
och att få uppleva alla dom där underbara minnena igen!
Jag älskar dig utav hela mitt hjärta Elvira!
och vill bara ha dig tillbaka,
så allt kan bli som vanlig igen..
så vi kan rida ut på dom där turerna i skogen,
och höra vinden susa i trätopparna, låta tiden rusa förbi ,
och att bara få känna att man är lycklig.
Den lyckan jag kände med dig,
kommer jag aldrig att få känna igen och de kommer jag sakna.
Du va den jag kunde säga allt till,
och kunde gråta ut med, men nu är dom stunderna över..
Du kommer alltid va min lilla ängel..
även om vi inte kommer träffas mer.
Jag älskar dig så fucking mycke! // Karolina










Inga kommentarer:

Skicka en kommentar