söndag 3 juli 2011

Dag 6. En favorit grej

En favorit grejj är typ svårt att välja eftersom att jag favvoriserar väldigt mycke saker, men om jag bara skulle få välja en sak så äre nog min mobil ändå, ''han'' äre bästa jag har och kommer alltid vara <3

_________________________________________________________________________


Har nt bloggat så mycke pågrund utav att jag inte har haft tid. Men nu tänkte jag skriva lite om dom senaste dagarna :)
i Fredas va jag in till V-ås å träffa älsk på stan en stund, vi gick typ mest runt å kollade, eftersom de va Cityfestivalen :)
I lördas åkte vi på voltige tävling i Sala, de gick väll bra vi vann iallafall, sen blev de å sova kvar där med Pao. Vi hade grymt kul xD och sen i dag (sönda) hade vi också tävling men då kom vi 2:a, men vi va nöjda ändå :) alla va väll lite trötta efter gårdagens tävling :) men de va iallfall bra att vi körde så idag och inte om 2 veckor på SM :D faan vad jag längtar!
så de va väll typ de jag hade å skriva nu :)
men kanske skriver imorn om jag hinner, för Manne ska komma hit dåe, så de kanske blir å blogga :)
men vi hörs pusspuss :** <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar