fredag 29 juli 2011

Bloggtorka !

Gomorron ;)
Vakna typ 9.58 om jag ska va exakt :)
min väckarklocka ringde i 58 minuter utan att jag vakna -.-
Nyss va jag hos Jennifer igen och fixa med henne katt, undra när hon ska få sina kattungar egentligen :)
vet itne vad jag ska skriva om ..
men iallafall nu ska jag gå å duscha å sen ska jag fixa mig och mina naglar och sen kanske de antaingen blir å dra till stan elr kanske träffa Stoffe om han har tid och lust :)

Jag vet att min blogg är grymt tråkig att läsa men jag vet ju inte vad ni vill läsa om ? Jag tycker att ni ska kommentare minst en sak ni vill att jag ska börja blogga om, annars tror jag fan att jag ska lägga ner bloggandet. Det här suger ju ..
men strunt i de så länge :)
ska dra nu men bloggar säkert senare.
då kanske ni får se dagens outfit :)
haregött !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar