söndag 14 oktober 2012

Bästa på länge !

Haft en awesome helg !
I fredags blev de en chill dag. Käka pizza och satt mest framför tv:n. Å så la jag mig vid halv 10 :)
I lördags åkte jag till pappa vid 12 sen till träningen vid halv 3. Efter träningen hjälpte jag även Pao med lilla laget och dem har blivit super duktiga ! stressade hem å duschade och fixade mig och sen drog jag iväg till Ida i Västerås. Hängde med Ida, Emma och Anna en stund och sen drog vi till Mc diskot ! Träffade awesome folk där å hade de jävligt roligt ! på kvällen slaggade jag och emma hos Ida och sen idag drog vi till Hajir en stund innan jag skulle hem och packa ihop för att sedan åka hem till lilla munktorp igen. 
Bästa helgen på länge !
magisk känsla när den snyggaste dansar bakom en ;))

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar