fredag 21 september 2012

Massa hästar hela helgen !

Igår efter skolan sprang jag ner till stan och mötte mamma, va tänkt att jag skulle köpa nya jeans. Men hittade inga. Så köpte hårfärg och inpackning istället.

Sen drog vi oss hemåt och jag bytte om. För jag red nämligen med Ronja på en jätte gullig häst vid namn Robban. vi tog en sväng i skogen och sen lite trav och sånt på grusvägen :) Robban gick jätte bra förutom att han va lite pigg i traven, då hans ägare ramlat av honom och skadat sig så han har inte blitt riden på ca 2 veckor. Så idag ska jag kanske också rida honom om jag hinner. 
Har f*n fullt upp idag, först försöka hinna rida, sen shoppa lite, upp till Aries tömköra honom och sen rida en sväng på Tyra, efter de ska jag bara hem å duscha och sen vidare till Ungdomsgården.
Och allt måste vara på exakta tider annars hinner jag inte.. lite tråkigt med sånt.

oj nu vart de rätt så lång text.. tråkigt att läsa !


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar