tisdag 17 april 2012

Aries och jag !

Åkte upp till stallet med Ronja, Först va vi hos Aries. Tumkörde honom och så körde vi lite NH :)) Han va jätte duktig ! Sen åkte vi upp till Amadeus. Ronja red å jag cykla. gick ner till plätten och Ronja red sen skulle Ronja fixa en inställing på kameran och då fick jag rida lite. Men då va jag så dålig att jag ramla av i skritten xD sen longera Ronja Amadeus medans jag satt på och när han fatta galopp så ramla jag av igen.. :( Dålig jag känner mig. Men i galoppen vare för att han bocka lite och jag var lite ur fokus ! Men det gick bra förutom att jag har ont i mina fingrar och så fick jag ett litet blåmärke :))

fler bilder finns på www.unghesten.blogspot.com :))
Och alla bilder på mig och Aries är tagna av Ronja !










Inga kommentarer:

Skicka en kommentar