måndag 5 december 2011

väldans onödigt lång inlägg ;)

Latar mig nu :D å skypar mä Ronja ;D<3
träningen va as rolig vi körde mest kür eftersom vi ska ha luciauppvisning i stallet på lördag :)
kommer säker bli as kallt men as roligt ;)
men nu måste jag stänga ner datan, för jag måste läsa ''lite'' ( måste läsa till sida 345 till på onsda och nu är jag bara på 120 ) så har en del att läsa ! :( ;
men huvudsaken är att boken är bra så att den inte suger och man måste läsa den ändå ! ;)
men nu måste jag faktiskt dra !

Just ja imorn blir förmodligen å va mä älskling ! har inte vart mä honom sen i onsdags eller torsdags förra veckan :( saknar att ligga i hans säng å mysa ;/ men de blire nog till att göra imorgon !

men nu måste jag chila ! hare gött
ciaoo !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar