tisdag 18 oktober 2011

TILL MIN ÄNGEL (L'

Jag behöver dig NU älskling, kom tillbaka till mig ! Jag visste att de inte va nån mening att fästa mig vid dig, för jag visste redan från början att du skulle försvinna, att du skulle åka iväg, bort från mig och aldrig komma tillbaka! Men jag ville inte tro att de va sant så jag la de långt bak i minnet, och sen glömde jag bort de. Men sen snabbt igen blev jag påmind och då var det de ända jag tänkte på, dag å natt. Att du skulle åka, inte komma tillbaka, försvinna från mig. Men jag ville fortfarande inte tro att de va sant! men så kom den där jävla dagen som jag aldrig kommer glömma den fjärde oktober tvåtusennio ! De är den värsta dagen ! Vill bara tillbaka till dom underbaraste dagarna mä dig , dom underbaraste dagarna i mitt liv med den underbaraste varelsen av dom alla, Min lilla ängel, när du åkte å jag behövde nån å prata med så fanns de ingen kvar, för du va den ändå som lyssna på mig och mina långa historier ! Jag klarar mig verkligen inte utan dig! Jag behöver dig ! Jag älskar dig ! KOM TILLBAKA NU !




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar